IDIOMAcastellanovalencià
ESTÀS A:
  1. Portada >
  2. Tràmits i gestions >
  3. Seu electrònica

Tràmits i gestions

tornar

Seu electrònica

Les tecnologies de la informació estan cada vegada més presents en la vida quotidiana. En aquest context la Generalitat, les Diputacions Provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies són les promotores d'un ambiciós procés de modernització a la Comunitat Valenciana orientat a l'aplicació de les noves tecnologies als serveis públics: la Plataforma d'Administració Electrònica.

  • Per als Ciutadans
    Mitjançant la Plataforma d'Administració Electrònica podràs iniciar tràmits en la Seu electrònica on i quan vulgues de forma senzilla i segura a través de la Xarxa.
    Entra i observa l'Administració del segle XXI.
  • Per als Ajuntaments
    La Seu electrònica es convertirà en un nou canal d'interacció dels ciutadans i empreses amb els ajuntaments. Esbrina tot el que la Plataforma d'Administració Electrònica ofereix al teu ajuntament.
  • Per a les Empreses
    Es beneficiaran d'una relació més eficient i fluïda amb l'Administració Local. Des de l'accés a la informació de licitacions fins a la gestió telemàtica dels tràmits municipals.

 

Més informació: 

 

© 2018. Ajuntament de Massanassa. Pç. Escoles Velles, 1. 46470 Massanassa.