Servei de suport a gestions en línia: Aula Mentor
L'aula d'informàtica de l'Escola d'Adults (C/ Alqueria de Sòria, 15) estarà atesa per una persona especialitzada en informàtica per a l'administració de l'Aula Mentor i el suport en la realització de tràmits electrònics, certificats i altres usos d'ordinadors públics.
L'horari d'obertura de l'Aula Mentor serà el següent:
Este servici pretén facilitar la relació amb les administracions d'aquelles persones que presenten dificultats per a realitzar gestions en línia.
A més, una vegada que s'active la plataforma d'Aula Mentor, les persones usuàries del servici podran accedir a una àmplia gamma de cursos en modalitat online, fruit del projecte en el qual es col·labora amb el Ministeri d'Educació.
En definitiva, es tracta d'un projecte que tractarà de lluitar contra la bretxa digital que, durant moments com la crisi sanitària, s'ha evidenciat en determinats sectors de població.
Informació del servici de l'Aula Mentor
Inscripció als cursos formatius
Certificat Digital
L'Ajuntament de Massanassa, a través de Reforça Massanassa i el servici de l'Aula Mentor, ajuden a extraure el certificat digital per a aquelles persones que no sàpien com aconseguir-lo.
El certificat digital permet gestionar qualsevol tràmit des de casa, amb total llibertat horària, on tindràs accés a dades tributàries, la teua vida laboral, prestacions, etc.
Per a la seua obtenció, demana cita prèvia a l'Ajuntament de Massanassa al 96 125 55 00. A través d'un document on s'incorpora una contrasenya, podràs accedir a la descàrrega del certificat en línia.
Informa't!