El Cementeri Municipal és un servici públic de caràcter obligatori per a tots els Municipis, segons l'article 26.1 a) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
Les gestions corresponents a este servici, referides a les concessions dels diferents serveis funeraris, es duen a terme en les oficines de l'Ajuntament, situades en la Plaça Escoles Velles, núm. 1.
La normativa aplicable a aquests servicis és la següent:
- DECRET 39/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les pràctiques de policia sanitària mortuòria en l'àmbit de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 4961 de 08.03.2005)
- DECRET 195/2009, de 30 d'octubre del Consel de la Generalitat, pel qual s'aprova la modificació del reglament pel qual es regulen les pràctiques de policia sanitària mortuòria en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, aprovat pel Decret 39/2005, de 25 de febrer del Consell (DOCV núm. 6138 de 05.11.2009)
- CORRECCIÓ d'errors del Decret 195/2009, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova la modificació del reglament pel qual es regulen les pràctiques de policia sanitària mortuòria en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, aprovat pel Decret 39/2005, de 25 de febrer, del Consell (DOCV núm. 6209 de 18.02.2010).
Més informació: