Les Comissions Informatives, integrades exclusivament per membres de la Corporació, són òrgans sense atribucions resolutòries que tenen per funció l'estudi, consulta i informe a l'efecte de coordinació, dels diversos serveis administratius i de les diferents àrees de delegació per a la millor eficàcia i agilitat dels servicis públics.
Composició:
De conformitat amb l'article 31 de la LRLCV i art. 125 ROF:
Règim de sessions:
Les seues sessions se celebraran amb la mateixa periodicitat que les sessions plenàries, quan existisquen assumptes que hagen de ser sotmesos a la decisió del Ple o bé quan es considere necessari a l'efecte del seguiment de la gestió d'òrgans municipals, i la convocatòria de les mateixes s'efectuarà en els dies i hores que establisca el seu President, de conformitat amb l'art. 134 ROF i de forma tal que permeta l'adequada coordinació amb la convocatòria de sessions del Ple. En tot cas es realitzarà una sessió ordinària cada dos mesos.