EMPCOV 2021
INFORMACIÓ IMPORTANT: AQUESTA AJUDA ÉS DIFERENT A LA QUE S'HA ANUNCIAT EN COL·LABORACIÓ ENTRE GENERALITAT, DIPUTACIONS I AJUNTAMENT.
NO OBSTANT AIXÒ, EL TEXT DE LA PRESENT SUBVENCIÓ ESTABLEIX LA SEUA COMPATIBILITAT AMB UNES ALTRES.
S'INFORMARÀ A TRAVÉS D'AQUEST MATEIX CANAL DEL TRANSCURS DE L'AJUDA DEL PLA RESISTEIX GESTIONADA PER L'AJUNTAMENT. DE MOMENT AQUESTA AJUDA ES PODRÀ SOL·LICITAR A PARTIR DEL DIA 4.
1-QUINES EMPRESES POT SOL·LICITAR-LES?
a) Empreses i persones enquadrades en el Règim d'Autònoms, que a data de 2 de febrer de 2021 disposen d'almenys un compte de cotització amb persones treballadores en alta.
b) Persones enquadrades en el Règim d'Autònoms.
2-QUINES ACTIVITATS SE SUBVENCIONEN?
Podràs sol·licitar l'ajuda els següents CNAE-09:
3-COM PUC SABER EL MEU CNAE-09?
Aquest codi es troba en l'informe de vida laboral. En el cas de societats, es reflectirà en l'informe de vida laboral d'empresa.
4- EN QUÈ CONSISTEIX L'AJUDA?
600 euros per empresa més 600 addicionals per cada treballador a jornada completa en alta i 300 euros per treballador a jornada parcial. El límit per a les empreses que acrediten treballadors s'estableix en 12.000 euros.
5- QUAN PUC DEMANAR-LA?
El termini de presentació de sol·licituds serà de les 9.00 hores del 4 de febrer de 2021 a les 23.59 del 17 de febrer de 2021.
6- COM ES DEMANA L'AJUDA?
LABORA ha publicat una guia en la qual es detalla cada passe a seguir: Guia LABORA
7- DOCUMENTACIÓ QUE S'HAURÀ D'APORTAR
- Dades sobre l'ajuda sol·licitada (formulari web).
- Dades de domiciliació bancària.
- Declaració responsable de les ajudes de minimis concedides a la persona sol·licitant durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l'exercici fiscal en curs (formulari web).
- Formulari relatiu a la representació (annex III), per a l'exclusiu cas de no disposar de signatura electrònica i actuar mitjançant representant.
Per a resoldre qualsevol dubte referent a la tramitació, recomanem posar-vos en contacte directament amb LABORA a través del 012