“Binge Drinking”. Prevenció del consum intensiu de l'alcohol
Des del departament de Benestar Social s'informa que durant els mesos d'octubre i novembre de 2020 s'han dut a terme en la localitat de Massanassa accions preventives en matèria de drogodependències, subvencionades per la Diputació Provincial de València.
Aquestes accions s'han dut a terme a través d'un taller denominat "Binge Drinking" (prevenir el consum intensiu d'alcohol) ja que els patrons de consum intensiu, dins de les practiques d'oci afegeix un plus de perillositat al consum que l'adolescència ha de conèixer i manejar per a poder incidir en la reducció de riscos i saber quines són les seues conseqüències.
El taller s'ha impartit als centres d'educació secundària (IES Massanassa i Col·legi Sant Josep i Sant Andrés) amb l'alumnat a partir de 14 anys.
Més informació: