IDIOMAcastellanovalencià
BÚSTIA DE SUGGERIMENTSbuzon de sugerencias
ESTÀS A
  1. Portada >
  2. Notícies & Actualitat >
  3. Tràmits i gestions. Certificats digitals

NOTÍCIES & ACTUALITAT

tornar

Tràmits i gestions. Certificats digitals

11/01/2020

Massanassa té un punt PRU per a la tramitació del certificat digital

El certificat digital de la ACCV (Agencia de Tecnología y Certificación Electrónica de la Generalitat Valenciana) permet signar i xifrar missatges de correu electrònic segur, la identificació d'usuaris davant serveis telemàtics i la signatura electrònica i el xifrat de documents en tot tipus d'aplicacions.

Alguns exemples d'ús són els tràmits administratius de la campanya de la Renda, com per exemple la petició de l'esborrany de la declaració a l'Agència Tributària, així com la sol·licitud de la vida laboral en la Seguretat Social, l'Oficina Virtual del Cadastre, els serveis on-line de la Generalitat Valenciana etc.

Els ciutadans que desitgen sol·licitar un certificat digital han de dirigir-se a qualsevol dels Punts de Registre d'Usuari (PRU) que existeixen a la Comunitat Valenciana. Massanassa disposa d'un punt PRU en Atenció al Públic, situat en la planta baixa de l'Ajuntament.

La sol·licitud del certificat digital és presencial i el sol·licitant haurà d'identificar-se mitjançant la seua D.N.I, N.I.E o passaport espanyol, en vigor (ha d'aportar original i fotocòpia).

  • Més informació:
    Atención al públic
    Edifici Ajuntament, planta baixa
    Telf. 961 255 500
    correu electrònic: info@massanassa.es

 

© 2018. Ajuntament de Massanassa. Pç. Escoles Velles, 1. 46470 Massanassa.