Documentació que cal aportar per a la sol•licitud d’admissió d’ alumnes per al curs 2015-16
1.- Sol·licitud d´ admissió ( en http://www.cece.gva.es/ educacio- admissio d´alumnes )
2.- Fotocòpia del llibre de família (fulls del pare,mare i de cada fill en edat escolar). En cas de germans escolaritzats al centre sol·licitat, certificat de la direcció del centre.
3.- Fotocòpia per les dos cares del DNI del pare i de la mare o tutor/a.
4.- Rebut de febrer o març de 2015 de llum, telèfon o aigua del domicili familiar, a nom del titular del DNI , o contracte de lloguer. En cas de necessitar acreditar el domicili laboral , es presentarà un certificat de l'empresa que acredite la relació laboral i el domicili de l´ empresa .
5.- Full annex VI per a l' acreditació de la renda de 2013 / cal fer constar , si es el cas, al futur germà que es troba en gestació com a membre de la unitat familiar. En l' espai destinat al nom,s' escriurà "en gestació"
6.- Per a justificar altres criteris:
* Discapacitat de l' alumne-a, pares o germans: fotocòpia del certificat emès per la Conselleria de B. Social.
* Membre de família nombrosa : fotocòpia del títol oficial de família nombrosa .
* Mare gestant aportació de certificat metge oficial que acredite l' embaràs en el moment de la presentació de sol·licitud.
* Pares treballadors al centre docent on es presenta la sol·licitud: fotocòpia del document de nomenament o última nòmina.
* Antics alumnes del centre sol·licitat (pare,mare,tutor,propi alumne o germà/na): certificat del titular o director/a del centre
* Simultaneïtat d'estudis : Certificat dl centre on l'alumne cursa estudis de règim especial .
PRESENTACIÓ DELS DOCUMENTS : del 8 al 14 de maig de 2015
Lloc de presentació: Centre escolar sol·licitat
Horari: De 9 a 11 hores