IDIOMAcastellanovalencià
BÚSTIA DE SUGGERIMENTSbuzon de sugerencias
ESTÀS A
  1. Portada >
  2. Notícies & Actualitat >
  3. Tràmits i gestions. Certificats digitals

NOTÍCIES & ACTUALITAT

tornar

Tràmits i gestions. Certificats digitals

08/11/2015

Massanassa té un punt PRU per a la tramitació del certificat digital

El certificat digital de la ACCV (Agencia de Tecnología y Certificación Electrónica de la Generalitat Valenciana) permet signar i xifrar missatges de correu electrònic segur, la identificació d'usuaris davant serveis telemàtics i la signatura electrònica i el xifrat de documents en tot tipus d'aplicacions.

Alguns exemples d'ús són els tràmits administratius de la campanya de la Renda 2012, com per exemple la petició de l'esborrany de la declaració a l'Agència Tributària, així com la sol·licitud de la vida laboral en la Seguretat Social, l'Oficina Virtual del Cadastre, els serveis on-line de la Generalitat Valenciana etc.

Els ciutadans que desitgen sol·licitar un certificat digital han de dirigir-se a qualsevol dels Punts de Registre d'Usuari (PRU) que existeixen a la Comunitat Valenciana. Massanassa disposa d'un punt PRU en els Serveis d'Urbanisme, situats en la 1ª planta de l'Ajuntament.

La sol·licitud del certificat digital és presencial i el sol·licitant haurà d'identificar-se mitjançant la seua D.N.I, N.I.I o passaport espanyol, en vigor (ha d'aportar original i fotocòpia).

  • Més informació:
    Serveis d'urbanisme
    Edifici Ajuntament, 1ª planta
    Telf. 961 255 00
    correu electrònic: urbanisme@massanassa.es

 

© 2011. Ajuntament de Massanassa. Pç. Escoles Velles, 1. 46470 Massanassa.